مقالات آرشیو خبر ها
مصاحبه ی غرور انگیز سر الکس فرگوسن برای یوونتوسی ها

مصاحبه ی غرور انگیز سر الکس فرگوسن برای یوونتوسی ها

روز سه شنبه، الساندرو دل پیرو تولد 47 سالگی خود را جشن گرفت. جای تعجب نیست که انبوهی از هواداران، هم تیمی های سابق و رقبا از این فرصت استفاده کردند و به تمجید از ستاره ی بزرگ ایتالیایی پرداختند.

 

به همین مناسبت، The Mirror تصمیم گرفت سخنان سرمربی افسانه ای منچستریونایتد سر الکس فرگوسن را به یاد بیاورد که در دوران اوج خود امید داشت که نماد یوونتوس را به اولدترافورد بیاورد.

 

مهاجم سابق نمایش فوق العاده ای در مقابل شیاطین سرخ در اواخر شب داشت و گری نویل را در مسیر رسیدن به یک گل فراموش نشدنی به فراموشی سپرد.

 

با این حال، دل پیرو درخواست سرمربی را به ماندن در تورین رد کرد و فرگوسن در سال 2006 در میان رسوایی کالچوپولی تلاش دیگری انجام داد، اما پاسخ همان بود.

 

دل پیرو تنها کسی است که من از او عصبانی می شدم. بعد از یک مسابقه بین یونایتد و یوونتوس که در آن نیمی از دفاع ما را خراب کرد، گیگز و نویل به سراغ من آمدند و از من خواستند که او را به هر قیمتی که شده بخرم، زیرا کسی مثل او باعث می شد تا دهه ها همه چیز را ببریم.

 

بنابراین من با نمایندگان یووه و ایجنت پسر تماس گرفتم. او حتی قبل از شنیدن پیشنهاد من نپذیرفت و به من گفت که یووه بهترین مکان برای او است و با اینکه به منچستریونایتد احترام می‌گذارد، هرگز نمی‌توانست به رنگ‌های سیاه و سفید خیانت کند.

 

حیف شد، چون دیگر کسی مثل او را ندیدم. حتی پس از قهرمانی ایتالیا در جام جهانی (در سال 2006) از او درخواست کردم. در آن زمان، رئال مادرید نیز به دنبال او بود و با توجه به مسائل پیرامون یوونتوس در آن زمان، تصور می‌کردم که بین ما در یونایتد و کهکشانی‌ها، حراجی عادلانه برای به دست آوردن او برگزار می‌شود.

 

و بنابراین من مستقیماً به او زنگ زدم:

 

الکس، من تو را در یونایتد می خواهم. شما ستاره تیم خواهید بود و ما با هم همه چیز را به دست خواهیم آورد. خندید و جواب داد: آقا میدونی که نسبت به اون سالها هیچ تغییری نکرده. یووه روزهای سختی را پیش رو دارد و من باید به آنها کمک کنم. من نمی توانم ترسو باشم.

 

در سال 2008 دوباره او را دیدم و با در آغوش گرفتن از من استقبال کرد. او بابت رد پیشنهاد من عذرخواهی کرد. دستم را روی شانه‌اش گذاشتم و دوباره به او اطمینان دادم که می‌خواستی یوونتوس را نجات بدهی و این کار را کردی. وقتی کسی از من می‌پرسد که همیشه می‌خواستم چه بازیکنی را تمرین کنم، اما هرگز این فرصت را نداشتم، همیشه می‌گویم: الساندرو دل پیرو.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: